Bojíte sa smrti?

Bojíte sa smrti? Niekde som počul, že máme žiť dnes tak, ako by to bol náš posledný deň. Predstavme si, že je to pravda. Čo by som stratil (alebo nestihol dokončiť) v mojom živote?

Poprvé, moju prácu. Chcem toho urobiť viac, ako som urobil doteraz. Som len na štartovacej čiare a cieľ je milión míľ ďaleko. Chcem bežať priamo vpred, niekedy spadnúť, ale aj napriek tomu, sa postaviť a pokračovať. Naozaj milujem, čo robím. Je to moje hobby, moja vlastná láska. Viem, že veľa ľudí si to nemôže povedať - a preto som šťastný a ďakujem každú sekundu môjho úbohého života Bohu, ktorý mi dal tento dar.

Druhou vecou je miesto, kde by som chcel bývať. Nie tu, v meste, ale na vidieku - v malej (alebo väčšej?) dedinke medzi horami, alebo na ostrove medzi krásnym azúrovým oceánom a vysokými horami. To je miesto, ktoré mám naozaj rád. Chcem chovať oslov, kone a psov. Chcem si postaviť sám dom a zariadiť si ho. To je moje ideálne bývanie.

A po tretie, ale určite nie posledné, je láska... Doteraz som zlyhal v hľadaní a nájdení mojej lásky - mojej spriaznenej duše, niekoho kto je a zároveň nie je ako ja, niekoho kto ma bude milovať takého, aký som. Takže, toto je najväčšia vec, pri ktorej by som bol sklamaný, keby sa mi nepodarila. Na základe tohto obsahu mi vychádza len jeden výsledok, a tento výsledok je totálne depresívny. Nemôžem dnes zomrieť. Pretože, doteraz som nenašiel svoju lásku...

Milý Bože. Ako vidíš, je príliš skoro vziať si ma z tohto sveta. Ochraňuj moje kroky, pomôž mi, keď spadnem a budem stratený. Požehnaj ma, keď budem prázdny a naplň ma tvojou nekonečnou a nikdy nekončiacou láskou a silou. Silou zostať tu a žiť svoj život.